Mikaela Stenered

Me ames cum minime mereo, nam maxime requiro!

tråk söndag!!

Kategori: Allmänt

så tråkig sönsag!! stressat som en idiot hela helgen och knappr hunnit suttit å vilat något!
helgen har bestått av jobb å jobb å jobb, å va jag inte på jobbet så jobbade jag hemma, men hann äntligen klart med allt!:) så duktig ha jag varit nu!!:) även blivit massa lång promenader med mina 2 små odjur :)
förra helgen va vi på km i rallylydnad på brukshundsklubben båda skötte sig fint å fick rosett, nemo vart 2a :) så nu är han anmäld till en officiell tävling nästa helg :)
just nu sitter jag hos syster och har fäega håret, vart väldigt nöjd :D
imorgon blire upp tidigt å till veterinären med nemo som ska sövas:/ min lilla älskling! <3 så då blire birsta för mig och syster hela dagen! sen så kommer mitt hjärta hem!! yeipppi ska bli kul, saknat honom så mycket!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här: