Mikaela Stenered

Me ames cum minime mereo, nam maxime requiro!

Stall dag idag!

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag här på jo bet igen för ytligare en vaken natt! Men det här är den sista som jag blivit bokad på 🙂
Ska bli så sköt att komma hem imorgon och vara ledig några dagar och umgås med familjen 💕
Sakanr mina små troll så himla mycket, ni betyder allt för mig 💕
 
Stolt storebror som älskar sin lillasyster 💞
 
 
 
 
 
Slutade jobba kl 7 imorse då for jag hem och sov en stund, sedan upp och så åkt jag och Timothy till stallet för att hjälpa till stt måla och sedan pyssla med Alva 🙂 
Vi målade klart invändigt i stallet idag och det vart super fint 😍
Efter vi målat klart vart vi bjuden på grillar och sedan fika 👌
Supergott var det och dessutom mycket trevliga människor 😀
Efter vi fikat så gick Vi ut och hämta Alva, Timothy hjälpte mig att borsta henne och myste lite, hon fick en lite kortare ridtur idag men tempo växlingar och hon skötte sig så himla bra, hon fortsätter att visa hur underbar hon är 😍💕
Min lilla pingla 😍
 
 
 
 
 
 
 
Thilda har fått så fin tröja, strumpor och mössa av finaste Eva, tack så jätte mycket, så himla fint 😍💕
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: