Mikaela Stenered

Me ames cum minime mereo, nam maxime requiro!

Kanske dax att uppdater lite!

Kategori: Allmänt

 
 
ja det var ju ett bra tag sedan jag skrev något och kanske dax för lite uppdatering!!
 
Timothy växer så det knakar och har blivit så stor och den 19 mars vart han storebror åt lilla Thilda.
Thilda föddes 5 veckor för tidigt och vi fick ligga på neonatal avdelningen i Sundsvall men den lilla tjejen som va så liten å intw kunde andas själv kämpade på och på en vecka hade hon utvecklat lungorna klart, kunde andas riktigt och även äta och klara sig helt utan sonden 😍 En riktig kämpe 💕 
Thilda är nu 3 månader och är lika stor som Timothy var när han föddes. 
 
 
 
Så nu består våran familj av 1 mamma 1 pappa 2 barn 5 hundar och 1 häst 😊
 
I maj flyttade islandshästen Alva hem till oss och vi trivs super bra med varandra, hon är så Go och härlig och vill jämt göra sitt bästa och vi utvecklas väldigt mycket tillsammans 😀😍
 
 
uppdatering om hundarna kommer en annan dag 😊
Nu ska jag packa ihop mina saker på jobbet för jag har jobbat vaken natt och slutar snart så jag får gå hen och sova 😊
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: