Mikaela Stenered

Me ames cum minime mereo, nam maxime requiro!

Piteå!

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag på jobbet igen och har vaken natt! 
Försöker komma på vad det är jag glömt att packa inför helgens resa! Jag slutar kl 7 och åker då hem för att fixa ordning Lotus inför utställning och sedan blir jag hämtad för att åka till Piteå för trevligt umgänge och utställning 😀
På lördag är det Lotus tur att visa sig i ringen och på söndagen åker vi på Sphk utställning, är för polara raser, ska då hjälpa Camilla att ställa några, ska försöka ta lite bilder så jag kan uppdatera och lägga upp 🙂👍🏻 
Ska bli en härlig helg men kommer sakna min familj här hemma, har inte varit borta från Thilda så länge någon gång och det gör lite ont i mamma hjärtat trots att jag veta att dom har det super bra med pappan 💕
 
 
 
 
 
 
 
Måste även lägg in lite bilder på mosters älsklings kille 😍💕
 
 
 
 
 
 
Bilder från Thildas och Theos dop 💕
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: