Mikaela Stenered

Me ames cum minime mereo, nam maxime requiro!

Helgen

Kategori: Allmänt

Helgen har beståt av fint väder, umgås med härliga människor och se på mycket fina hundar 😀
På fredag när jag slutade jobbet så åkte jag hen och Andreas hjälpte mig att göra iordning Lotus inför utställning och sedan åkte vi mot Piteå, jag, Camilla, Magnus, Alve och 7 hundar 🙂
 
På lördagen var det Lotus tur och det var 6 st am. Akitor anmälda 🙂 
Där träffade vi Kodas bror Jäger med husse, mycket trevligt 😀
Lotus skötte sig som vanligt jätte bra och visade hur man skulle röra sig i ringen och tog hem bästa tik och cacib och sedan även Bäst i rasen 😀👍🏻😍
Jag är så himla nöjd å glad för min lilla pingla som verkligen gör sitt bästa, dagen var lång och väldigt varm så när det var dags för final var Lotus väldigt trött och påverkad av värmen och tyvärr inte rörde sig lika bra som jag vet att hon kan.
Bim vart fina Jäger som också fick sitt första Cert endast 9 månader gammal, så himla roligt och så värd det 😀
 
Jäger under bedömningen 🙂
 
 
 
 
 
 
 
 
På kvällen grillade vi och några av huskeyna fick simma lite 🙂 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På söndagen var det dax för resten av alla hundarna då det var huskey specialen 🙂
Vart lite blandade resultat och kommer inte ihåg som just nu.
Åh nu sitter jag på jobbet igen å har vaken natt :) 
Men längtar så fruktansvärt hem till sängen och familjen💕
 
 
Uppfödar grupp kennel Wildtribe's 😀
 
 
 
Klassen Bruks hanar
 
 
 
Har ni sett en sibirisk nakenhund?
Så här ser dom ut 😂😝
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: