Mikaela Stenered

Me ames cum minime mereo, nam maxime requiro!

Läääääängesedan!

Kategori: Allmänt

Nu va det riktigt länge sedan jag skrev något, kan bero på att mitt tangentbord på datorn pajjat så det var så jobbigt att skiva.. men idag fick jag en ny datorn av mitt hjärta!!!! TACK Älskling! <3<3
 
 
 
 
Här har det hänt massor sen jag skrev sist! Den 4 november bestämde sig lilla Timothy att titta ut och han var då 51 lång och 3890g :) Det bästa som någonsin hänt oss! Världens finaste pojk <3<3
 
 
 
 
Och vi har även fått en ny familjemedlem i januari, han heter Frerub´s Bono och är 5 månader :)
 
 
Vi har även varit iväg på en del utställningar med Ice :)
Och jag kan inte vara mer nöjdare med min lilla kille :) 
 
Ssuk special i Timrå 2014
1,1,HP,BIR valp,BIS 2 valp
 
 
Stockholm Internationella utställning Älvsjö
1,1,CK,3,Cert
Kan man vara mer nöjd med första officiella utställningen i juniorklass??;)
Han ställdes mot 3 champion hanar å vart ändå 3 bästa hane ;)
Och vart även svensk juniorvinnare 2014 och kvalificerad till Crufts!
 
 
 
 
Ska försöka bli bättre att uppdatera nu när jag har en riktig dator som funkar ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: