Mikaela Stenered

Me ames cum minime mereo, nam maxime requiro!

riktigt riktigt riktigt länge sedan!

Kategori: Allmänt

Nu var det riktigt länge sedan jag skrivit något !
Så här kommer ett ganska långt inlägg med lite sammanfattning!
 
Ja vad ska man säga här har dethänt riktigt mycket !! Både bra och dåliga saker !
 
Jag bor nu i Sollefteå med min underbara Andreas och trivs jätte bra, har precis börjat ett nytt jobb som personlig assisten där jag också trivs jätte bra.
Saker händer varje dag men orkar inte skriva om allt :)
 
Idag är det helt underbart väderoch solen skiner så det vart en lång morgon promenad med Anna och hundarn ! Helt underbart !
 
 
JA som många nog fått höra så har min älskade <3Nemo<3 fått somnat in efter längre tisd sjukdom!
Han är älskad och väldigt saknad !
Men hanns kommer alltid finnas i våra hjärtan !
Underbarare hund kunde man inte fått ha <3<3<3<3<3
 
Självklart skulle han få en egen hylla men Tulas bild fick också vara med på ett hörn !
 
 
 
Min älskade <3<3<3<3<3<3
 
 Jag har också gjort en stor förändring så här kommer den !!
 
 
 
 
 
 
JA det vart lite skillnadmen jag är nöjd :)
 
 
Och jag är så STOLT över min lilla stjärna !
Hon gör såna stora framsteg hela tiden ochd et är så roligt å se hur hon förvandlas och växer, hon börjar nu ble en riktigt stor och kraftig tjej med mycket muskler :)
Vi har nu börjat varit med på rallylydnads träning och är ute och drar mycket, men efter att jag gjort illa knät så när vi åkte skidor så får hon nu dra pilka och hon är så duktigt och älskar det !
Längtar tills våren så vi ska sätta igång med eftersök och det ska bli så kul å se hon jobba i skogen.
Sen så ska vi både mental testa henne och röntga henne för att se att allt stämmer :)
 
Ikväll ska vi ha passivitets träning medans dom andra träna för det behövs verkligen :)
 
Här kommer lite bilder på min vilda dam ;)
 
  
 
    
    
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: