Mikaela Stenered

Me ames cum minime mereo, nam maxime requiro!

HÄRLIG LÖRDAG :)

Kategori: Allmänt

Riktigt härlig lördag :) Idag har jag varit i Nätjebacka hela dagen och varit barnvakt åt en
riktig gullunge :) Nemo var förstås med och hjälpte till :)
Var så fint och härligt väder så vi tog en promenad upp i skogen, å Nemo bara älskade att få springa lös å göra som han ville, och han fick även träffa sin bästa kompis å pussas lite (en häst) :)
Åt även Subway, ÅHH vad jag älskar det!!!!
 
Så när jag kom hem fick jag nå tok ryck och satte på musik å började städa!!!
Fixade ordning hela lägenheten och gjorde fint, det behövdes verkligen;)
 
Har precis tagit mig en härlig lång dusch, så nu myser jag och Nemo i soffan med tända ljus:) Vi ska strax ta en liten promenad sen vänta på hjärtat som varit borta och skruvat motor heladagen:)
 
Lite bilder från dagen:)
 
 
 
 

Kommentarer

  • Lena säger:

    Å va mysigt! Duktig du e som grejjat m allt! Jag har jobbat hela dagen lång:( <3

    Svar: jaa jätte härligt dag:) tackar, försöker såmycket jag orkar iaf:) tråkigt, men bra med pengar:) vi måste ses nån dag:) <3
    Mikaela

    2013-02-02 | 20:17:35

Kommentera inlägget här: