Mikaela Stenered

Me ames cum minime mereo, nam maxime requiro!

Söndag :)

Kategori: Allmänt

Bra dag !
Idag har jag varit och spelat pingis med grabbar :) Mycket roligt fast jag e värdelös..
Sen for vi och käkade Subway ^^
Varit en lugn dag med blandade känslor !
Tog med Nemo ut på en springtur med, det behövdes, så skönt !
Ska fixa gymkort med, förnu jävlar, har redan gett bra resultat medbara springningen men nu ska vi bygg lite muskler med, ska bli så himla kul, ska hämta det i veckan :)
 
 
 
 
Ja vad mer skaman säga, inte så mycket 1som hänt annars, ska få jobba imorgon och det känns vädigt skönt:D
Jag har haft sån tur när jag valde just Nemo, har inte kunnat få en bättre hund, han är verkligen min lillabebis som gör allt för matte, han finns alltid där när det känns tungt, tur jag har min lurvtuss
<3
 
Ne nu ska jag gå och mysa i soffan med mitt hjärta <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Lena säger:

    Va du e duktig fina du <3 så du slår till med kortet? Så då kan vi träna ihop! <3

    Svar: Tack :) japp ska fixad de i veckan, så nu jäklar;) <3
    Mikaela

    2013-02-03 | 20:05:56

Kommentera inlägget här: