Mikaela Stenered

Me ames cum minime mereo, nam maxime requiro!

Måndag igen...

Kategori: Allmänt

Ja måndag igen då..
gillar inte måndagar, så trött, kunde inte alls sova igår..
Nu sitter jag på Miroi igen, drygt som vanligt..
Å ingen träning blir det för jag är så förkyld,snorar och feber, får hoppas det gått över tills onsdag så kör jag igång igen!
 
Ibland förstår jag verkligen inte hur folk tänker!!
Varför försöka förstöra så mycket man kan för andra? Vissa gör verkligen ALLT å då menar jag ALLT för att få andra att må dåligt, men i slut änden så visar dom bara vilka tragiska människor dom sjvälva är egentligen, det är bara du självsom blir lidande och utan vänner.. 
Nån gång måste du inse det!
Och för den delen så kunde du inte förstöra för mig den här gången, hur mycket du än försöker!
Så skrattretande bara!
 
 
Passade på att baka igår när jag ändå inte hade något att göra :D
Vart choklad kladdmuffins :D
 
 
 
Har även anmält Nemo till Malöm int. utställning, ska bli väldigt kul :D
Den är den 24/3 men åker ner till skansör på lördagen och sover där, ska bli riktigt kul :)
Hoppas min lilla kille sköter sig lika bra som sist :)
Bara hålla tummarna!!
 
Här kommer en bildpåmin prins :)
 
 
 
 
Åhh vad jag saknar sommaren och agilityn, sitter och kollar igenom lite gamla bilder å filmer!! 
Här kommer några bilder från agilityn!!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: