Mikaela Stenered

Me ames cum minime mereo, nam maxime requiro!

Trött som sjutton !

Kategori: Allmänt

Gud vad jag är trött nu,å tränings värk har jag med, men det ska kännas att man lever;)
Gick upp 04.45 i morse..det känns nu.. Nemo funderade nog vad jag gjorde uppe den tiden å han förstod inte alls varför han var tvungen att gå ut när han låg så skönt och sov i soffan!
Hängde med hjärtat och åkte lite lastbil idag:)
Lite sällskap måste man ju vara när man är ledig;)
 
När vi kommit hem tog jag mig en sväng till gymmet, idag igen, tänkte jag skulle träna bort träningsvärken,men nu är den ännu värre;)
Gick en sväng på gå bandet och en sväng på crosstrainern, det känns i benen efter igår,
Sen la jag mig och sola en stund å det behövdes verkligen, så jag fick vila lite för sen for jag på buggen.
Så är helt slut nu både i kroppen och huvudet, mycket skönt:) 
Kommer nog somna gott å fort inatt;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: