Mikaela Stenered

Me ames cum minime mereo, nam maxime requiro!

Lördag

Kategori: Allmänt

Idag känns som en bra dag!
Jobbade dubbel pass igår så orkade inte skriva något, hände inte så mycket heller..
Jobbar kväll idag så det blir lugnt hemma på soffan å se lite skilda världar och kanske en lång promenad med Nemo :)
 
Har även sök sommar jobb!!!! Bara hålla tummarna nu!!!!
 
Och jag har äntligen boka en resa hem till NORLLAND <3
Som jag ahr längtat, vill bara fara nu nu nu nu!!!
Saknar alla där hemma, ska bli skönt att få komma hem en sväng, ska också passa på att gå på bouvier klubbens års möte, som för en gång skulle håller till hemma vid :)
Kommer ju saknar mina 2 härtan som blir kvar hemma, men det går nog bra, tur jag inte är borta länge;)
 
Ne nu ska jag käka lite frukost och sen ta en promenad med Nemo:)
 
 
 

Kommentarer

  • Jeanette säger:

    Skönt med lördag! Härligt att ha en resa att se fram emot. Kul och kunna gå på årsmötet. Jag tyckte det vsr lite långt att åka:)

    Svar: Ja skönt:) ska bli jätte kul, ja blir lite långt men tar tåget så då går det bra:)
    Mikaela

    2013-01-26 | 10:38:21
    Bloggadress: http://wordpress.wilmassida.se

Kommentera inlägget här: