Mikaela Stenered

Me ames cum minime mereo, nam maxime requiro!

Tisadg !

Kategori: Allmänt

 
Idag har det varit fullt upp hela dagen, började med deligations kurs imorse, väldigt intressantmen väldigt mycket att  lära. Sen for jag hem och vilad en stund, tills jag och Yoda skulle till veterinären, gick väldigt bra och min lilleplutt är så duktig:) han vart friskförklarad:D
Nu ska han bara äta klart sin medicin sen så:D 
 
Här är en bild på lillkillen!
 
 
 
 
 
Tog och lyxade till det idag med så det vart lite shushi till middag;) inte helt fel;)
Nu tänkte jag gå ut och gå en lång promenad/jogga lite med Nemo, det behöver vi båda två tror jag:)
Så skönt väder ute nu, bara man slipper blåsten så:)
Sen blire nog duschen och slappa framför tvn, kan ju inte missa farmen;)
 
Här kommer enbild på min andra lillkille !
 

 
 
Saknar sommaren väldigt mycket, nog för att jag verkligen gillar snön, men nu vill vi träna!
Agility och rally är det vi ska satsa på nu, tänkte även försöka mig på lite sök:)
Ska bli kul att se hur han reagerar på det, just nu har han så mycket spring i benen, tror han också saknar träning nu! 
Ska försöka boka in lite tävlingar framöver så fort vi sätter igång med träningen uppe på klubben igen:)
Kommer nog även bli en del utställningar i sommar, eller ja vi ska försöka ta oss iväg på några,men vi får väl se hur det blir med det, bouvierspecialen blir det iaf, men inte bestämt om jag ska ställa än men dit och kolla ska vi iaf :)
Funderar även på om jag kanske ska anmäla till några utställningar i Norge, får se hur mycket pengar som blir över,men vore väldigt roligt:)
 
Här är en bild från en av rally tävlingarna vi var på förra året !
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: