Mikaela Stenered

Me ames cum minime mereo, nam maxime requiro!

längesedan nu :)

Kategori: Allmänt

Nu var det riktigt länge sedan jag skrev något, men internet har inte vilja funka sen när det väl fungerar så har någon okupperat datorn..
Men nu så, jadu inte så mycket som hänt sen sist, i helgen har jag varit i Nätjebacka å på lördag vart det grillning, så himmla härligt att det börjar bli vår! :D
Roligt hade vi ! :D
Å eftersom ingen va grabbarna våga köra med släp så fick jag ställa upp;)
 
 
Har även fått jobbat lite nu, känns bra ! jobbade fredag, söndag, idag och imorogn iaf sen får vi se om dom ringer mer :)
Vart en lugn dag igår med först jobb, sen tog jag och Nemo oss en springtur, åhh vad kallt det var, trodde vi skulle frysa ihjäl innan vi kom hem..
Min plutt har blivit så duktig, nu travar han precis brevid mig och drar inget alls :) Så stolt !
Jobbade förmiddag idag, fast slutade kl 12, men var ganska skönt när det var så fint väder :) 
Tog mig en sväng till gymmet idag med, helt slut i kroppen nu.. Så skönt är det men ont ibenen sen igår..
 
 
 
 
Fick en bild från min gammla lärare på skedom, hahaha snyggt med overall;) hahahaaha
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: