Mikaela Stenered

Me ames cum minime mereo, nam maxime requiro!

Måndag !

Kategori: Allmänt

Då är man tillbaka i vanligen heterna, måndag igen !
 
Sitter på Miroi nu, dööööö tråkigt..
Väntar på svarom lite sommar jobb jag sökt så bara hoppas nu!
Får se vad dagen har att bjuda på mer !
 
Har inte haft så mycket tid att skriva, men har haft det riktigt bra uppe i Norrland :)
Men skönt att komma hem med, speciellt när man åker från snöstorm till strålande sol å vår å bar mark:)
 
Sa underbart att ha fantstiska vänner som alltid ställer upp och finns där ! puss på er ! <3
 
Igår när jag kom hem så åkte vi ut till Marcus föräldrar och grillade å solade, riktigt härligt, kunde till och med sitta ute på altanen och äta, så härligt! :D
Sen på kvällen vart det massafika å fira mig :)
 
Just det, i lördags vart det bouvier årsmöte, mycket roligt å träffa allt folk, och jag å Nemo har anmält oss till ett sök och spår läger i maj, ska bli riktigt roligt tycker jag :) 
 
Nu längtar vi bara tills vi kan plocka fram hindrena på klubben så vikan börja träna igen :D
 
Vi har även anmält oss till Malmö int. utställning 24 Mars, ska bli roligt att träffa lite fler bouvier å folk :)
 
 
 
När jag somnat på tåget passsade Nemo på att ta för sig lite å tyckte att sätena var mycket bättre plats att ligga på ;)
 
 
 
 
Saknar hår bollarna hemma !
 
 
Weilands Billha
Marie
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: