Mikaela Stenered

Me ames cum minime mereo, nam maxime requiro!

Riktigtlängesedan!

Kategori: Allmänt

Nu var det riktigt länge sedan jag skrev något :)
 
I helge for jag ner till Malmö på utställning med min lilleplutt, vi åkte ner på lördagen och sov hos
Kennel Rajfax, Nemo hittade 2 superfina tjejjer han vart förälskad i ;)
Fick väldigt godmat och trevligt hade vi :)
 
Min lilla kille skötte sig exemplariskt och sprang så fint, vi fick 1, Excellent
Men jag är nöjd ändå :)
 
 
 
 
Och eftersom jag började senare på måndag så for jag och Johanna ut med hundarna till brukshundklubben och tog en skön promenad sen agility träning i det strålande vädret:)
Så himla härligt, och väldigt roligat att min kille är så himla taggad :D
 
 
 
 
 
Igår så följde jag och Nemo med ut till oxevik och promnerade så hundarna fick springa och leka :)
Var så himla skönt väder och fint där ute :)
Nemo älskade att få springalös vart en tur på ca 2 timmar :)
Kände att jag verkligen behövde det :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag har även passat på att göra 2 tatueringar ;) Så nu har jag nr 6 och 7 medi samlingen ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: